Під час знайомства з новим Ford Mustang GT ми дізналися про приріст потужності 5-літрового 8-циліндрового атмосферного двигуна до 445 к.с. Крім цього він агрегатується з сучасною 10-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Несподівано для багатьох відвідувачів Франкфуртського автошоу виявилось, що 2,3-літровий турбодвигун навпаки втратив у потужності 27 к.с. і став видавати 286 к.с. Скоріш за все така процедура була виконана для зменшення витрат пального та продовження ресурсу турбованого двигуна. Як і більш потужний агрегат, 4-циліндровий мотор агрегатується 10-ступеневим автоматом, але в базовому виконанні встановлено 6-ступеневу механічну коробку перемикання швидкостей.
Слідуючи модним тенденціям, новий Mustang отримав цифрову панель приладів, яка має декілька варіантів і налаштувань. Також автомобіль оснащено підвіскою MagneRide та світлодіодними ліхтарями. Зовнішній вигляд купе став набагато агресивнішим. Завершують спортивний образ новий передній бампер, спойлер, задній дифузор та протитуманні фари. На борту оновленого купе навіть є система яка заглушає надмірний шум від роботи 8-циліндрового мотора. Особливо це потрібно під час холодного пуску двигуна, адже заведений 5-літровий агрегат може налякати своїм потужним басом.
Інтер’єр Ford Mustang зазнав несуттєвих змін, які насамперед стосуються нового мультимедійного обладнання та матеріалів обробки салону. Інформаційно-розважальна система включає сенсорний екран з вдалим інтерфейсом управління та 12-дюймовий монітор панелі приладів. Функція під назвою MyMode дозволяє водію зберігати улюблені налаштування, що свідчить про технологічний прорив компанії Ford у питаннях комфорту водія під час їзди на новому Mustang.
Кінцеві ціни на оновлений Ford Mustang поки що не сформовані, але напевно вони не сильно відрізнятимуться від прасу попередньої моделі. Старт європейських продажів заплановано на початок 2018 року…